Voice Contact Center Sp. z o.o. Warszawa

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić.Napisz komentarz

Voice Contact Center Sp. z o.o. działa w branży biuro i firma, specjalizacja firmy to wyposażenie biur, sklepów.

Voice Contact Center Sp. z o.o.

?Jak skontaktować się z firmą Voice Contact Center Sp. z o.o.? Wybierz jedną z poniższych, dostępnych form kontaktu. Jeżeli znasz inne dane kontaktowe - prześlij je nam!.

Równoległa 4a, 02-235 Warszawa
woj. mazowieckie
oex-vcc.com/

Już dzisiaj odwiedź stronę internetową oex-vcc.com i zapoznaj się z niezwykle rozbudowaną ofertą Voice Contact Center. Specjalizujemy się w obsłudze klienta, konsultingu CC, wsparciu sprzedaży, telemarketingu i nie tylko. Jeżeli chcesz skorzystać z naszych usług wirtualnego biura lub szukasz specjalistów od social mediów i badań cati, skontaktuj się z nami już teraz. Oferujemy Wam wyłącznie atrakcyjne ceny.

Produkty/Usługi:
Obsługa klienta
Backoffice
Konsulting CC
Badania CATI
Boty
LinGO
Wsparcie sprzedaży
Social Media

Zapraszamy do siedziby firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00


wyposażenie biur, sklepów Warszawa, podwykonawstwo,wsparcie sprzedaży,boty,badania cati,contact center, Voice Contact Center Sp. z o.o., , Warszawa, Wyposażenie biur, sklepów
10 - 1000 zł



Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. Warszawa zamieszczone w serwisie rebez.pl nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od konsumentów korzystających z usług i produktów oferowanych przez prezentowaną firmę.

FAQ, czyli najważniejsze pytania i odpowedzi

Voice Contact Center Sp. z o.o. pracuje w godzinach 800-1600, od poniedziałku do piątku, w soboty i niedziele nieczynne. Przed wizytą w siedzibie upewnij się telefonicznie: (22) 255 20 20.

Numer telefonu do Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawie, pod adresem Równoległa 4a to (22) 255 20 20.

Voice Contact Center Sp. z o.o. ma swoją siedzibę pod adresem Równoległa 4a, 02-235 Warszawa. Kliknij tutaj, aby wyznaczyć najlepszą trasę dojazdu.

Wyposażenie biur, sklepówOferta Voice Contact Center Sp. z o.o. to między innymi podwykonawstwo,wsparcie sprzedaży,boty,badania cati,contact center.